Top Ad unit 728 × 90

Ultimi articoli

recent

Jacob Karlzon - Running - Piano Cover

Ho trovato la trascrizione di questo bellissimo brano sulla rivista Keyboards (numero 04/2012) e mi è subito piaciuto, così ho deciso di ascoltare l'originale e di suonarla io stesso. Un mio amico ha registrato al volo il loop di batteria, non è necessario ma dà un po' di "drive" al brano. Secondo me si tratta di una musica bella sia da suonare che da ascoltare.




I found the transcription of this song in the music magazine Keyboards (issue 04/2012) and I was really impressed. So I listened to the original song and decided to play it. A friend of mine made this drum loop, it is not necessary but it gives more "drive" to the song. Finally I think it is really enjoyable to play and also (I hope) to listen to.




Jacob Karlzon - Running - Piano Cover Reviewed by Gaetano Scalfidi on Tuesday, December 04, 2012 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by Piano Feeling-Blog Pianoforte © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.